sobota 30. dubna 2011

Výstava pod širým nebem 2011 a Výstava fotografií Anny Doskočilové

Přijdeš, přijdeš - nepřijdeš, neodejdeš.


Vážení přátelé,
konec května se opět blíží s ním i tradiční Výstava  pod širým nebem, tentokrát spojená i s vernisáží fotografií Anny Doskočilové.

Program jako obvykle:

  • pátek večer - zahajovací kolo
  • sobota celý den - průběh akce
  • neděle - žehlení ksichtů


    Open air exhibition
    Ausstellung „Unter dem freien Himmel“
    De openlucht tentoonstelling
    Mostra sotto cielo


    Během akce se můžete těšit na vystoupení THE RUBBISH
    Pečlivě to tříděný odpad...;-)
    http://bandzone.cz/rubbishtabor#/rubbishtabor
    a
    pozor změna:
    MARTHA IN THE MASH
     
    (Pepin s Humbuk Bandem bohužel nedorazí)




    Vernisáž:

    Komentář autorky:
    "Fotografií se zabývám profesionálně, avšak v jiné podobě, než by leckdo mohl čekat. Mým oborem je focení málo známých a málo probádaných krajin na buněčné úrovni. Aby toho nebylo málo, mám focení i jako koníčka, a málo známé a málo probádané krajiny se pokouším zachytit i na makroskopické úrovni. Výběr fotografií vám nabízím na své první výstavě..."
    "Moje fotografická specializace: všechno, co se mi líbí a co mě zaujme, když mám zrovna po ruce foťák."

    Žádné komentáře:

    Okomentovat